Dacia Sandero, un model de referință în ceea ce privește aventurile urbane. Dar cum se comportă modelul construit la Mioveni atunci când are de-a face cu un Mercedes-Benz, un Bentley și un Rolls-Royce?
Echipa TopGear a testat pe un circuit urban improvizat patru mașini: o Dacia Sandero, un Mercedes-Benz 600 SL, un Bentley Turbo R și un Rolls-Royce Silver Shadow. Era momentul pentru a vedea care dintre cele patru este cea mai tare în oraș.
Circuitul improvizat includea lucrări stradale, un slalom prin piață, printre fructe și legume, dar și o aventură un sector care imită străduțele înguste din orașe, încununată de o întoarcere într-un spațiu foarte restrâns.
Dacia Sandero a parcurs traseul fără prea mari emoții. A avut nevoie de 55,28 de secunde pentru a trece linia de sosire, devenind astfel modelul de referință.
Chris Harris conduce un Mercedes-Benz 600 SL. Primul viraj îi aduce și prima coliziune. Mașina pune la pământ un gard de protecție pe circuitul improvizat. Lovește apoi o tarabă plină cu fructe și atinge în forță o mașină parcată. Nici la întoarcere nu e mai simplu: o altă mașină lovită. Trece linia de sosire în 57 de secunde.
Este apoi rândul limuzinei Bentley Turbo R, cu care Matt LeBlanc speră să-i dea o lecție colegului Harris. “Mașina asta nu a fost concepută pentru așa ceva”, se plânge actorul în timp ce navighează printre jaloane, pepeni și mașini parcate. Iar la manevrele de întoarcere, i se oprește motorul. Mașina fumegă atunci când LeBlanc se oprește, după un minut și 37 de secunde.
Ultimul – dar să fie oare cel din urmă? – este un Rolls-Royce Silver Shadow, condus de Rory Reid. Limuzina distruge tarabele cu pepeni din piața improvizată, dar la manevrele de întoarcere, ca prin miracol, nu atinge nicio mașină. De un minut și opt secunde a avut nevoie.
Astfel, Dacia Sandero se dovedește a fi de departe cea mai bună alegere dintre cele patru pentru aventurile urbane.
VIDEO: